För att väcka uppmärksamhet kring att var tredje kvinna i världen inte har tillgång till toalett under sin mens har Wateraid lekt med tanken hur det skulle se ut om det var män och inte kvinnor som hade mens.
– Mens är en viktig kvinnofråga. Vi skojade till det lite och funderade kring om attityderna till mens hade sett annorlunda ut om det var män som hade det, säger Barbara Frost.
Vad tror du? Hade det sett ut såhär om män hade haft mens?
[adSpace placement=”auto”]

