
Skorpionen, 23/10-21/11
Jag vet inte hur det står till med just dig men jag har pratat med mina skorpionkompisar och ni verkar verkligen ha haft ett jävla helvete på senaste. Det makes bara inte sense! Min bästa gissning är att ni har påverkats av det astrologiska huset som står för kommunikation, och därmed blivit väldigt sugna på att lufta era åsikter och känslor. Men så har det slagit fel, eftersom Merkurius retrograds skuggperiod inte tagit slut. Hur som helst tror jag verkligen att det blir bättre denna vecka.
Klicka på pilen för att komma till nästa stjärntecken!
