What EVERYONE thinks of Justin Bieber.
Posted by JaackMaate on Monday, December 14, 2015
Ses på Tele2 arena i september 😉
Vill du se mer sånt här? Gör som 40 000 andra och gilla VeckoRevyn på Facebook!

Jag har aldrig varit någon Belieber – fram till 13 november vill säga, när hans nya album släpptes. Och jag är inte ensam. I det här klippet visar komikern JaackMate hur det gick till när vi alla (nåja, många i alla fall) blev omvända 🙂
What EVERYONE thinks of Justin Bieber.
Posted by JaackMaate on Monday, December 14, 2015
Ses på Tele2 arena i september 😉
Vill du se mer sånt här? Gör som 40 000 andra och gilla VeckoRevyn på Facebook!